HEART SPRIT AND SOUL

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Sandra - 4 januari 2012 12:39

Det är lätt att ignorera.

Att strunta i det jobbiga.

Att låtsas som ingenting.


Men det går inte att låta bli att tänka på det som sårar en mest.

Så är det bara.

Det är enkelt att låtsas inför andra,

men man kan inte ljuga för sig själv.


Ingen är perkfekt.

Ingen lever ett perfekt liv, 

även om det kan verka som att vissa gör det.


Innanför drömmarnas trygga väggar är det lätt att glömma.

Lätt att hoppa över det faktum att livet har både med- och motgångar,

och man måste leva med dem.


Det går inte att stänga en dörr framför verkligheten.

Livet funkar inte så.

Just därför ska man inte ljuga för sig själv, 

inte förneka sanningen.


Det är bättre att leva med sanningen, 

än att följas av lögnen.


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Den här bloggen handlar om allt som finns i en 12- årig tjejs hjärta. Det är både lite om vad jag gör, men en stor del handlar om känslor och sånt som berör.

Tänk på att allt du läser inte baseras på mig!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

LOVE

 

För vissa är du bara en katt.

Men för mig är du min familj<3


Ovido - Quiz & Flashcards